آموزش عایق بندی پنجره های قدیمی

 در این پست می خواهیم شما را با آموزش عایق بندی پنجره های قدیمی با روش های اصولی و مقرون به صرفه آشنا کنیم. شاید بسیاری از افراد بر این گمان باشند که تنها راه عایق کردن پنجره ها، استفاده از پنجره ها و شیشه های دوجداره می باشد که می تواند هزینه های زیادی را به دنبال دارد.




اما در اینجا ما شما را با روشی آشنا خواهیم کرد که نه تنها در هزینه های شما به طور چشم گیری صرفه جویی می کند، بلکه روش نصب و استفاده از آن نیز بسیار آسان می باشد و هر فردی می تواند براحتی آن را نصب و مورد استفاده قرار دهد.

 



اگر شما نیز در فکر صرفه جویی در مصرف انرژی دارید، باید به این نکته توجه داشته باشید که عایق بندی پنجره ها بخصوص پنجره های قدیمی می تواند بهترین راه برای  گرم نگه داشتن محیط خانه و صرفه جویی در انرژی باشد. یکی از بهترین روش ها استفاده از پلاستیک برای عایق کردن پنجره ها می باشد.

 


عایق پنجره پلاستیکی، یک روش بسیار ساده و کم هزینه می باشد که  جهت عایق کاری پنجره ها بخصوص پنجره های قدیمی در فصل سرما می باشد. که مانع از نفوذ هوای سرد به داخل و همچنین مانع از خروج گرما از محیط داخل به خارج می شود.

 


برای استفاده از این محصول شما نیاز به یک قیچی، متر و سشوار دارید تا ابتدا به کمک متر اندازه های چهار چوب را گرفته و سپس بر اساس اندازه های گرفته شده از پلاستیک عایق جدا کرده. این اندازه گیری باید کاملا دقیق باشد و به هر طرف 2 الی 3 سانتی متر اضافه کرد.

 


شاید برای شما سوال پیش بیاید که سشوار در این نصب چه عملکردی دارد، در واقع استفاده از سشوار مرحله فاینال نصب می باشد، به منظور حذف چین و چروک ها و محکم کردن نایلون می باشد.

 



برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید اینترنتی پلاستیک عایق پنجره آسان مش به وب سایت فروشگاهی تک سبد مراجعه نموده و از خرید کالای اصل و با کیفیت لذت ببرید.



برای مشاهده و خرید کلیک کنید

اطلاعات بیشتر و خرید