دستگاه حباب ساز برقی، شادی آفرین جمع های شما

گاهی ممکن است شیشه ی حباب کودکتان را بردارید و او را به پارک ببرید تا با او حباب بازی کنید. اما اگر چندین بچه داشته باشید یا با دوستان او به پارک بروید دیگر یک شیشه حباب برای این تعداد کافی نیست.


حباب ساز برقی


برای اینکه بتوانید یک جو خوب و صمیمی برای کودک خود و دوستانش فراهم کنید و یا حتی مراسمتان را شادی بخشید می توانید یک دستگاه حباب ساز برقی ارزان تهیه کنید و شادی و نشاط و تحرک را به جمع کودکان خود بیاورید.


حباب ساز برقی


جنس این دستگاه از پلاستیک محکم فشرده است و ابعاد آن 21×20×13 سانتیمتر بوده و وزن آن معادل 417 گرم می باشد. این دستگاه بسیار جمع و جور و سبک می باشد و شما می توانید به راحتی هر کجا که بخواهید با خود ببرید.


حباب ساز برقی


این دستگاه حباب ساز هم با برق شهری کار می کند و هم با برق فندکی خودرو کار می کند. بنابراین شما از این دستگاه هم می توانید در منزل استفاده کنید هم در پیک نیک ها یا جشن هایی که دسترسی به پریز برق ندارید می توانید استفاده کنید. زیرا از هر دو ولتاژ 12 و 220 ولت پشتیبانی می کند.


حباب ساز برقی


این دستگاه از یک پره چرخان تشکیل شده است که 18 عدد دایره دارد که هر کدام یک حباب درست کن بر سر خود دارد. یک دستگاه فن نیز پشت آن وجود دارد که وقتی حباب درست می شود با دادن فشار هوا به حباب ها، آنها را در هوا منتشر می کند.


حباب ساز برقی


لازم به ذکر است هنگام خرید این دستگاه یک بسته محلول حباب نیز همراه آن به شما داده می شود که داخل محفظه ی مربوط به آن بریزید تا دستگاه حباب درست کند. همچنین یک کابل بلند نیز همراه دستگاه به شما داده می شود تا بتوانید برق دستگاه را تامین کنید.


حباب ساز برقی




برای مشاهده و دریافت قیمت دستگاه حباب ساز برقی روی لینک زیر کلیک کنید.

قیمت: 55000 تومان



حباب ساز برقی