مرکز فروش ظروف میناکاری در یاسوج

در سال های اخیر خرید و استفاده از صنایع دستی از رونق خوبی برخوردار بوده است که این مسئله به یمن حمایت مسئولین از صنایع دستی می باشد. برگزاری نمایشگاه های فصلی و مناسبتی که در آنها علاوه بر مراحل تولید صنایع دستی، فروش آنها نیز صورت می پذیرد به نوعی سبب آشتی مردم با این صنایع شده است.

 



امروزه به مانند گذشته نمی باشد که صنایع دستی تنها مختص به منطقه خاصی باشد و برای خرید محصولی اجبار به سفر به آن منطقه باشیم، تولید صنایع دستی در سراسر کشور صورت می پدیرد و به نوعی تولید و فروش صنایع دستی به عنوان بخشی از اشتغال زایی در کشور تبدیل شده است.

 



برای مشاهده و خرید کلیک کنید

خرید

 



میناکاری یکی از صنایع دستی می باشد که در سال های اخری رشد چشمگیری داشته است، هنری که دارای پیشینه ای غنی می باشد و از شهرت جهانی برخودار می باشد. برای خرید میناکاری در یاسوج به لینک خرید موجود در صفحه مراجعه نمائید.

 


 در سال های اخیر راه اندازی کارگاه میناکاری در شهر یاسوج راه اندازی و برای زنان و مردان این منطقه آموزش هایی را بههمراه داشته است و تولید میناکاری در یاسوج از رونق خوبی برخوردار می باشد و توانسته است منبع درآمد بسیاری از خانوارها باشد.

 



علاوه بر تولید محصولات میناکاری در این منطقه امکان خرید محصولات میناکاری اصفهان نیز در این شهر وجود دارد که به این منظور تنها کافی است به وب سایت فروشگاهی تک سبد به عنوان یکی از بزرگترین مرکز فروش ظروف میناکاری در یاسوج مراجعه کنید.

 



میناکاری از جمله مهمترین صنایع دستی در ایران می باشد که دارای پیشینه ای غنی بوده و تنوع محصولات مثال زدنی داشته. محصولات میناکاری  مشتمل بر طرحی از پرندگان و حیوانات بر زمینه گل و بته به رنگ آبی کم رنگ و سبز و زرد و قرمز می باشد که زیبایی چشم نوازی به این محصولات می دهد.

 



فروشگاه اینترنتی تک سبد، به عنوان یکی از بزرگترین عرضه کنندگان محصولات میناکاری شده روی مس اصفهان در سطح داخلی و خارجی افتخار دارد در خدمت هموطنان عزیز باشد. این مجموعه  به عنوان یکی از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی در ایران دارای نماد الکترونیکی اعتماد دو ستاره و با بدست آوردن درصد بالای رضایت مشتریان توانسته در مدت زمان کوتاهی جایگاه بالایی پیدا کند. ارائه ضمانت نامه ی 7 روزه عودت وجه بدون قید و شرط نشانه بالاترین کیفیت خدمات و محصولات ارائه شده در این فروشگاه می باشد. جهت بازدید از فروشگاه به سایت www.taksabad.com   مراجعه نمایید.