انواع بخور با دستگاه بخور صورت

بخور صورت باعث پاکسازی پوست شده و درخشندگی و طراوت را به پوست شما هدیه می دهد. همچنین باعث تسریع جریان خون در پوست شده و صورت را بشاش و زنده و با طراوت می کند. همچنین در بهبود جوش های صورت نیز بسیار موثر است.


بخور گرم


در این مقاله می خواهیم چند مدل بخور را به شما معرفی کنیم. از آنجا که بخار آب منافذ پوست را باز می کند، پیش از بخور حتما باید پوست خود را کامل پاکسازی کنید تا آلودگی های سطح پوست از طریق منافذ باز به پوست وارد نشوند. همچنین با خرید دستگاه بخور صورت می توانید به راحتی صورت خود را بخور دهید.


بخور گرم


بخور صورت با گلاب

بخور گلاب باعث درخشش پوست و زیبایی هر چه بیشتر صورت شما می شود. طرز تهیه آن به شکل زیر است:

5 قاشق غذاخوری گلاب را در 100 گرم آب جوش بریزید و به مدت 10 دقیقه روی آن بخور دهید. بخور گلاب از بروز چین و چروک روی پوست و پیری جلوگیری کرده و همچنین باعث سفت شدن منافذ پوست و افزایش درخشندگی آن می شود.


بخور گرم


بخور ضد جوش با گیاهان دارویی

مقداری گل شقایق، بابونه، گل ختمی و تخم گیشنیز را در یک ظرف آب بجوشانید و 5 دقیقه روی آن بخور دهید. بخار این جوشانده خواص زیادی داشته که همه را به پوست شما منتقل می کند و باعث شادابی پوست شما می شود.


بخور گرم


بخور سبزیجات

در نیم لیتر آب مقداری نعناع و جعفری تازه ریخته و سپس نیمی از پوست یک لیمو ترش تازه را به آن افزوده و بجوشانید. سپس به مدت 5 تا دقیقه روی آن بخور دهید. این بخور نیز هم منافذ پوست را بسته و باعث شادابی پوست می شود.


بخور گرم


بخور گرم


بخور ضد جوش سر سیاه

ابتدا دو قاشق غذاخوری بابونه را در 100 گرم آب جوش ریخته و 10 دقیقه روی آن بخور دهید. پس از بخور ظرف آن را جایی گذاشته تا آب آن ولرم شود. سپس مقداری از محلول را برداشته و به صورت خود بمالید. سپس بعد از 10 دقیقه صورت خود را بشویید. این نوع بخور برای از بین بردن جوش های سر سیاه عالی است.

بخور گرم


برای دریافت قیمت انواع دستگاه بخور صورت روی لینک زیر کلیک کنید.

قیمت : 49000 تومان

خرید