بهترین و با کیفیت ترین ظرف داخل استیل حرارتی

یکی از اقدام هایی که در هنگام کار و یا در شرکت های بزرگ انجام می دهیم کار با اجاق گاز و یا ظرف و یا قابلمه استیل است که گرم کردن غذا در این نوع از ظرف ها مشکلاتی را برای ما به همراه خواهد داشت. به همین دلیل است که این کار یکی از دغدغه های افرادی است که برای انجام این کار با نه گرفتن غذا و یا سوختن و یا حتی یکدست گرم نشدن غذا مواجه می شوند.

 ظرق غذای حرارتی داخل استیل

برای هرکاری راه حلی وجود دارد و این راه حل ظرف غذای داخل استیل و باکیفیت بنتو است. با استفاده از این دستگاه فوق العاده شما می توانید غذای خود را بددون نگرانی گرم کنید و گرم نگه دارید.

 

 

ظرف چند کاره حرارتی

 

با استفاده از این دستگاه فوق العاده شما براحتی غذای خود را گرم کنید و آن را گرم نگه دارید.

ظرف حرارتی لانچ باکس 

فقط کافیست غذای خود را داخل ظزف مخصوص استیلی این دستگاه منحصر بفرد ریخته و آن را به برق شهری با استفاده از کابل مخصوص دستگاه متصل کنید تا با استفاده از المنت هایی که در زیر این ظرف وجود دارد غذای شما به مرور زمان گرم گرددو گرم باقی بماند.

ظرف حرارتی داخل استیل لانچ باکس 

شما دیگر نیاز نیست نگران سوختن غذا بر اثر فراموشی و یا شعله زیاد اجاق گاز خود باشید. 

 

 

 

ظرق غذای حرارتی داخل استیل

 

جنس بیرونی این ظرف غذا حرارتی برقی داخل استیل ، از پلاستیک مقاوم است و در صورت ضربه خوردن برای این جنس از بدنه مقاوم هیچ اتفاقی نمی افتد پس با راحتی و آرامش خیال و با استفاده از دسته های این ظرف به هر کجا و براحتی این ظرف را بهمراه خود ببرید و جا به جا نمایید.

ظرق غذای حرارتی داخل استیل

جنس داخلی این ظرف از استیل با کیفیت است و هر زمانی که نیاز به شست و شوی این ظرف استیلی شد می توانید براحتی و با استفاده از آب، آن را تمیز کنید و نگران چسبیدن غذا به ظرف خود نباشید.

 

ظرق غذای حرارتی داخل استیل


برای مشاهده همه مدل ها کلیک کنید:

اطلاعات بیشتر و خرید

همزن برقی المپیا یکی از مناسب ترین همزن ها از لحاظ کیفیت و قیمت بوده و می توانید برای درست کردن انواع دسر، کیک و شیرینی استفاده نمایید.