خرید آسان عمده ای و جزیی میناکاری تهران و اصفهان

هنر میناکاری و مینا سازی با سابقه ی پنج هزار ساله اش کافی است تا اصالت و قدمت خودرا در میان صنایع دستی ثابت نماید.

خریدمیناکاری 

درخشندگی رنگ ها در ترکیب با نقوش اسلیمی ظریف نقاشی شده بر روی این ظرف مینای زیبا، دلربایی آن را دو چندان کرده تا آنرا به گزینه ای ایده آل برای افزودن به دکوراسیون و چیدمان خانه و محیط کار تبدیل کند.

خریدمیناکاری 

نکات مهم هنگام خرید محصول

یکی از نکاتی که باید درهنگام خرید این محصول به آن دقت نمایید سطح ظرف مینا است که باید از درخشندگی کافی برخوردار باشد. شفافیت، براق بودن و صیقلی بودن ظروف مینا، نشان‌دهنده استفاده از رنگ مرغوب و خوب پخته شدن آن‌ها در کوره است ولی اگر هنگام دست کشیدن بر روی ظروف زبری و ناصافی احساس شد، نشانه کیفیت نامناسب آن‌ها است.

خریدمیناکاری

 

همچنین ضخامت رنگ در نقاشی و تزئین مینا باید یک‌نواخت و رنگ‌های به‌کار رفته در مرزِ طرح‌ها، درهم ادغام نشده و هماهنگ باشد.

خریدمیناکاری 

یکی دیگر از نکات مهم نقش های کشیده شده روی ظروف است که باید از  نقوش ایرانی و اسلیمی استفاده شده باشد و طرح ها با ظرافت کار شده باشند.

خریدمیناکاری 

و درنهایت پشت ظرف باید دارای لعاب مرغوب و با کیفیت و بدون زدگی و تَرک باشد. در غیر اینصورت ترک خوردگی نشان دهنده سوخته شدن ظرف در حین‌ کوره‌کاری است.

خریدمیناکاری

 

بدون شک برای هرکس که ارزش هنر را بداند خرید میناکاری و به خصوص خرید میناکاری تهران و میناکاری های اصفهان یک خرید معمولی نخواهد بود.

خریدمیناکاری

چنانچه تمایل به سفارش، خرید جزیی و خرید عمده میناکاری تهران و اصفهان دارید بروی لینک زیر کلیک نمایید.

خرید محصول